Servicevilkår
Sidst opdateret: 17. marts 2025
Disse servicevilkår regulerer din brug af rengøringstjenester leveret af NemligRen. Ved at booke vores tjenester accepterer du disse vilkår fuldt ud.
Tjenestebeskrivelse
NemligRen leverer bolig- og erhvervsrengøringstjenester som beskrevet på vores hjemmeside. De specifikke tjenester, der skal udføres, vil blive aftalt på bookingtidspunktet og bekræftet skriftligt.
Booking og afbestilling
Bookinger kan foretages online, telefonisk eller via e-mail. Afbestillinger skal foretages mindst 24 timer i forvejen for at undgå et afbestillingsgebyr. Sene afbestillinger (mindre end 24 timer) kan resultere i et gebyr på 50% af servicegebyret.
Betalingsbetingelser
Betaling forfalder ved afslutning af tjenester, medmindre andet er aftalt. Vi accepterer kreditkort, bankoverførsler og MobilePay. Ved gentagne tjenester vil betalingen blive behandlet automatisk efter hver rengøringssession.
Servicegaranti
Vi stræber efter at levere rengøringstjenester af højeste kvalitet. Hvis du ikke er tilfreds med vores service, bedes du give os besked inden for 24 timer, og vi vil rengøre eventuelle problemområder igen uden ekstra omkostninger.
Adgang til ejendom
Du er ansvarlig for at sikre, at vores rengøringspersonale har adgang til din ejendom på det planlagte tidspunkt. Hvis vi ikke kan få adgang til din ejendom, kan der opkræves et afbestillingsgebyr.
Ansvar
Vi har ansvarsforsikring, der dækker skader forårsaget af vores rengøringspersonale. Vi er dog ikke ansvarlige for skader på grund af allerede eksisterende forhold såsom forkert installation, tidligere skade eller normal slitage.
Ændringer af vilkår
Vi forbeholder os retten til at ændre disse vilkår til enhver tid. Vi vil give besked om væsentlige ændringer. Din fortsatte brug af vores tjenester efter sådanne ændringer udgør din accept af de opdaterede vilkår.